دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403
  • نشست مدیر عامل اتحادیه دهیاری ها با بخشدار و مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاریهای بخش مرکزی بهشهر

  • نشست هم اندیشی مدیر عامل اتحادیه دهیاری ها با بخشدار و مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاریهای بخش سرخرود

  • رژه خودرویی دهیاریهای استان مازندران در چهارمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار شد.

  • اتحادیه تعاونی دهیاران مازندران تعاونی برتر استان شد

  • روز ملي تعاون بر تعاونگران ايران اسلامي مبارك باد

بازدید مدیر کل محترم امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران از اتحادیه تعاونی دهیاریهای استان مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
نوشته شده توسط اتحادیه شرکتهای تعاونی دهیاریهای استان مازندران   






[پنج شنبه 18اردیبهشت ماه] [ساعت10:20]

بازدید مدیر کل محترم امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران از اتحادیه شرکتهای تعاونی دهیاریهای استان مازندران عصر دیروز:

در ابتدای این دیدار فرید صمدایی ، مدیر عامل اتحادیه شرکتهای تعاونی دهیاریهای استان مازندران از حضور مدیرکل محترم، تقدیر و تشکر نمودند.
در ادامه،جان الله عبدی،مدیر کل محترم اداره امور روستایی همدلی ،همکاری،هماهنگی و روحیه جهادی در خدمت رسانی به روستاییان شریف را از عوامل موفقیت دانسته  و برای اتحادیه تعاونی دهیاریهای استان و کارکنان آن،موفقیت و خیر و برکت مادی و معنوی را ازدرگاه خداوند منان آرزو نمودند.
فرید صمدایی،مدیر عامل اتحادیه شرکتهای تعاونی دهیاریهای استان نیز به تبیین اهداف و برنامه های این اتحادیه در سال جدید پرداختند.وی بیان نمود: سخنان مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) در بعد اقتصاد ، فرهنگ و آموزش  بدون شک وظایف همه دستگاه ها را سنگین تر نموده و همگان باید برای نیل به اهداف مدنظر رهبر فرزانه انقلاب تلاش کنیم .
ایشان به تشریح اهم فعالیتهای اتحادیه و برنامه های پیش بینی شده در سال 93 پرداخته و همکاری و همدلی بیش از پیش اداره امور روستایی و شوراها را در سال جدید از مدیر کل محترم خواستار شدند.
 

ارتباط با مدیرعامل-هیئت مدیره

تعاونی ها

پیوندها