شنبه, 08 اردیبهشت 1403
  • نشست مدیر عامل اتحادیه دهیاری ها با بخشدار و مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاریهای بخش مرکزی بهشهر

  • نشست هم اندیشی مدیر عامل اتحادیه دهیاری ها با بخشدار و مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاریهای بخش سرخرود

  • رژه خودرویی دهیاریهای استان مازندران در چهارمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار شد.

  • اتحادیه تعاونی دهیاران مازندران تعاونی برتر استان شد

  • روز ملي تعاون بر تعاونگران ايران اسلامي مبارك باد

برگزاری جلسه در شرکت تعاونی بخش گوهرباران شهرستان میاندرود مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
نوشته شده توسط اتحادیه شرکتهای تعاونی دهیاریهای استان مازندران   


[دوشنبه 22اردیبهشت ماه] [ساعت9:33]

این جلسه با محوریت حل مسائل و مشکلات بخش  به ریاست مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران، ،فرید صمدایی مدیر عامل اتحادیه تعاونی دهیاریهای استان، فرماندارمیاندرود بخشدار گوهرباران،روسای شورای اسلامی و دهیاران بخش به میزبانی شرکت تعاونی دهیاریهای بخش گوهرباران پیش از ظهر دیروز  در محل شرکت تعاونی بخش برگزار شد.

طی این جلسه مهندس عبدی مدیر کل امور روستایی و شوراها،بر محوری بودن نقش دهیاران جهت پیگیری امورات روستا و هم اندیشی شورای بخش و شهرستان تأکید داشته اند.
مدير كل خاطر نشان كرد : بازديد ساخت و سازهاي غير مجاز در داخل و خارج از بافت روستايي بايد به دستگاه متولي گزارش شود .وي گفت : ارائه خدمات مانند آب ،گاز ،برق به ساخت و سازهاي غير مجاز تعلق نمي گيرد .

عبدي مدير كل امور روستايي با توجه به اينكه بسياري از مشكلات روستاها مي تواند با نظر شوراي اسلامي روستا ،بخش و شهرستان مرتفع گردد و تمام دهياران و شوراهاي اسلامي روستا بايد از آموزش كافي برخوردار شوند .

مدير كل هم انديشي شوراي بخش و شهرستان و از نحوه فعاليت مديران روستايي و شوراها و حفظ وضعيت موجود و مهاجرت معكوس در روستاها را تاكيد كردند .

بيمه روستايي و عشايري را طرح مهمي خوانده اند و افراد روستا را تشويق و ترغيب به بيمه روستايي كرده اند كه در آينده اي نزديك وضعيت موجود بهينه تر مي شود .وي افزود : صندوق خرد توسعه روستايي كه در جهت رفع مشكلات بيكاري جوانان روستا ،تحصيل و ازدواج آنان سرمايه گذاري شده است كه به لطف خدا در استان مازندران هم به جديت در حال انجام شدن است .

فرید صمدایی مدیر عامل اتحادیه تعاونی دهیاریهای استان نیز در جریان این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همدلی دهیاران که از بازو های توانمند شرکت تعاونی ها و اتحادیه تعاونی دهیاران به شمار می آیند اظهار امیدواری کرد که با تأسیس اتحادیه شرکتهای تعاونی دهیاریها بتوان در انجام پروژه های عمرانی روستایی و توسعه اصولی تلاش مضاعف نمود و با حرکت جهادی در رفع مشکلات و ایجاد امکانات در منطقه با سرعت قابل قبولی تلاش نمود.

 
 

ارتباط با مدیرعامل-هیئت مدیره

تعاونی ها

پیوندها