دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403
  • نشست مدیر عامل اتحادیه دهیاری ها با بخشدار و مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاریهای بخش مرکزی بهشهر

  • نشست هم اندیشی مدیر عامل اتحادیه دهیاری ها با بخشدار و مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاریهای بخش سرخرود

  • رژه خودرویی دهیاریهای استان مازندران در چهارمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار شد.

  • اتحادیه تعاونی دهیاران مازندران تعاونی برتر استان شد

  • روز ملي تعاون بر تعاونگران ايران اسلامي مبارك باد

نشست مشورتی دهیاران بخش بند پی شرقی مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
نوشته شده توسط اتحادیه شرکتهای تعاونی دهیاریهای استان مازندران   


[سه شنبه 5 شهریور ماه] [ساعت 14:00]  

این نشست مشورتی که با حضور بخشدار و مدیر عامل شرکت تعاونی و دهیاران بخش ،و با حضور صمدایی  مدیر عامل اتحادیه شرکتهای تعاونی دهیاریهای استان در محل بخشداری بندپی شرقی شهرستان بابل با محوریت فعال سازی شرکت تعاونی بخش 9 صبح روز دوشنبه 93/6/3. برگزار شد.

علی تبار بخشدار بخش،به بیان نقش مهم و وظایف دهیاران برای خدمت رسانی مطلوب پرداخته و گفت : دهیاران در روستاها ، در راستای حفظ منافع دولت ،مراقبت از ثروتهای ملی و اجرای اهداف و سیاست های کلی دولت قدم بردارند.
در ادامه صمدایی مدیر عامل اتحادیه شرکتهای تعاونی دهیاران استان نیز ضمن تشکر از تشکیل چنین جلسات با محوریت هم اندیشی به منظور بررسی مشکلات بخش و شرکت تعاونی ها،با اشاره به ظرفیت و پتانسیل مناسب روستاها گفت :دهیاران با اصلاح نگاههای محدود برای برخورداری ساکنین روستاها از امکانات و تکنولوژی با جلب مشارکت مردم همت مضاعف نمایند. وی افزود: شرکت تعاونی های بخش باید باهمکاری هرچه بیشتر با بخشداریها و همچنین اتحادیه ، در راستای رفاه و آسایش مردم تلاش و افزایش اشتغال و در آمد زایی را سرلوحه کار قرار دهند.
ایشان با تاکید بر توسعه پایدار روستایی و جلوگیری از مهاجرت مردم از روستا به شهر،آموزش فرهنگ مهاجرت معکوس و نیز نظارت  مناسب در تمامی ابعاد در روستاها توسط دهیاران را خواستار شدند.
دقمه چی مدیر عامل شرکت تعاونی بخش نیز به گزارش عملکرد شرکت تعاونی و نیز فعالیتهای در دست اجرا پرداختند.
ابراهیمی عضو هیئت مدیره اتحادیه نیز درپایان به ارائه گزارش فعالیت و برنامه های کاری در دست اجرا اتحادیه در جهت توسعه  و رفع مشکلات ارائه نمود. 
 

ارتباط با مدیرعامل-هیئت مدیره

تعاونی ها

پیوندها