سه شنبه, 04 اردیبهشت 1403
  • نشست مدیر عامل اتحادیه دهیاری ها با بخشدار و مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاریهای بخش مرکزی بهشهر

  • نشست هم اندیشی مدیر عامل اتحادیه دهیاری ها با بخشدار و مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاریهای بخش سرخرود

  • رژه خودرویی دهیاریهای استان مازندران در چهارمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار شد.

  • اتحادیه تعاونی دهیاران مازندران تعاونی برتر استان شد

  • روز ملي تعاون بر تعاونگران ايران اسلامي مبارك باد

برگزاری چهارمین نشست مشترک اتحادیه های شرکتهای تعاونی مازندران مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
نوشته شده توسط اتحادیه شرکتهای تعاونی دهیاریهای استان مازندران   


[دوشنبه 18آبان ماه] [ساعت 9:04]

 نشست مشترک تعاون استان با حضور کامران اصغری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، ناصحی مدیرکل اداری و مالی استانداری، اکبری مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون، سیاوش علیزاده معاون امور تعاون، خیرالدین رئیس اتاق تعاون و مدیران اتحادیه های شرکت های تعاونی استان مازندران صبح یکشنبه 17 آبان به میزبانی اتحادیه شرکتهای تعاونی دهیاریهای استان در باشگاه برق ساری برگزار گردید.

این نشست با هدف هم اندیشی، تدبیر و همچنین تعامل بیشتر اتحادیه ها و ارائه مباحث کارشناسی برای رفع مشکلاتی که در بخش تعاون، وجود دارد برگزار گردید.



 کامران اصغری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران در این جلسه طی سخنانی اظهار داشت: اتاق تعاون به عنوان سفیر و نماینده اتحادیه های استان شناخته می شود، بنابراین لازم است پویا فکر نموده، و در عملیاتی نمودن برنامه های بخش تعاون کوشا باشد.
وی افزود: نشست مشترک مستمر میان اتحادیه های شرکت های تعاونی در استان، موجب شناخت ظرفیت های موجود، هم افزایی در جهت پیشبرد هرچه بهتر امور و حل مشکلات تعاونی ها و در نهایت ارائه خدمات شایسته به مردم شریف استان خواهد بود.
وی افزود :نگاه استان باید به سمت بخش تعاون تغییر یابد و اعتقادمان بر این است، برای حل مشکلات باید کار میدانی کرد و از کلی گویی پرهیز نمود.
سیاوش علیزاده معاون امور تعاون اداره کل نیز در این نشست طی سخنانی اظهار داشت: مازندران از لحاظ تشکیل تعاونی از استانهای پیشرو می باشد و تشکیل بیش از 13هزار تعاونی و 26 اتحادیه گواه این مهم است.
وی افزود: در بسیاری از کشورها تعاون بخش مهمی از اقتصاد آنان را تشکیل داده است و این نشان از اهمیت تعاون در جهان است.
مدیریت امور تعاون اداره کل خاطرنشان کرد: باید در کنار هم بتوانیم برای توسعه بخش تعاون  گام مهمی برداریم و با این کار به توسعه استان و کشور کمک کنیم.
 گفتنی است در این نشست مباحثی از قبیل مشکلات مالیاتی، بیمه ای، آموزش قوانین، مالیات بر ارزش افزوده توسط طرفین مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

شایان ذکر است نشست هم اندیشی تعاون استان به صورت ماهانه و با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران برگزار می گردد.

 
 

ارتباط با مدیرعامل-هیئت مدیره

تعاونی ها

پیوندها